Otar Dovzhenko ([info]otar) wrote,
@ 2009-08-12 16:11:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
Entry tags:nuts

статистика
У френдстрічці посилено тиражується складена Секретаріатом Президента табличка зі статистикою, яка свідчить, що Україна витратила на забезпечення культурних потреб російськомовного населення 3 млрд гривень, а Росія не витрачає нічого.

Люди, ну ви чого?

Ця статистика свідчить лише про давно всім відомий факт: українці, що живуть у Росії, асимільовані і нічим, окрім прізвищ і акценту, від росіян не відрізняються. Або прагнуть асимілюватись і не відрізнятись. Тим часом росіяни в Україні не асимільовані, відрізняються від українців і зливатися з ними не збираються.

Питання ЧОМУ - це інше питання. Але якби українська діаспора в Росії справді мала потужні духовні потреби, вона задовільняла б їх і сама. Російська мова і культура живуть (а якщо чесно, то практично панують) в Україні аж ніяк не завдяки 3 мільярдам, витраченим державою. Нікуди б вони не ділися і без державного бабла. Якби російські українці думали не тільки про те, щоб побільше заробити і щоб їх не дражнили хохлами, то могли б добитися, зрештою, й державного фінансування. Є чимало прикладів успішного збереження ідентичності значно більш пригноблених діаспор у державах із не менш суворим режимом. Хоч би вірмени в Туреччині.

Якось я їхав у купе з молодою жінкою - львів'янкою, яка зі своїм чоловіком, також львів'янином, кілька років живе в Сургуті. Вона їхала до батьків до Львова разом зі своєю кількамісячною дитиною. Сюсюкаючи до немовляти, вона розмовляла виключно російською - уй ти мая заінька сладєнькая, што ета здєсь у нас такоє. Тим часом до мене та інших попутників зверталась українською з характерною цілком природною галицькою вимовою.

Жінка розповідала про свій сургутський побут. "А ви вдома російською розмовляєте?" - запитала її співрозмовниця. "Та ні... українською" - зашарілася жінка, і тут же звернулася до дитини: "Ну што ти плачєш, катьоначєк?". Ото ваші російські українці.



Page 1 of 2
<<[1] [2] >>

(175 comments) - (Post a new comment)


[info]trina_ka
2009-08-12 01:23 pm UTC (link)
питання лише в тім, що це відповідь, і не просто, а мовою цифр)))

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]otar
2009-08-12 01:26 pm UTC (link)
Дитяча якась відповідь була. Контраргументи абсолютно очевидні - держава має задовільняти ПОТРЕБИ населення. У росіян в Україні потреби є - Україна їх має задовільняти. В українців у Росії нема - от Росія нічого й не платить.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]trina_ka, 2009-08-12 01:27 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:24 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]trina_ka, 2009-08-12 02:25 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:32 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]trina_ka, 2009-08-12 02:46 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:55 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]trina_ka, 2009-08-12 03:06 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 03:36 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]trina_ka, 2009-08-12 03:40 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 03:57 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vaxo, 2009-08-12 11:40 pm UTC (Expand)
при послідовній симетричній державно - - [info]botrobot, 2009-08-14 03:20 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 03:30 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kermanich, 2009-08-12 04:41 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 06:18 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kermanich, 2009-08-12 06:29 pm UTC (Expand)
Русифікаторські моменти, безумовно, мали місце. - [info]andrij, 2009-08-12 06:47 pm UTC (Expand)
даруйте помилку - [info]andrij, 2009-08-12 06:48 pm UTC (Expand)
Re: Русифікаторські моменти, безумовно, мали місце. - [info]kermanich, 2009-08-12 06:58 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 07:08 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kermanich, 2009-08-12 07:23 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 08:01 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vaxo, 2009-08-12 11:45 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]a_rtishcheff, 2009-08-12 05:05 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 06:41 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]cheeha, 2009-08-13 01:03 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]a_rtishcheff, 2009-08-13 01:46 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]cheeha, 2009-08-13 02:17 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kermanich, 2009-08-12 04:38 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olexiy, 2009-08-12 01:31 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:33 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andrij, 2009-08-12 03:38 pm UTC (Expand)
камон, оце вже наївно - [info]olesberezhny, 2009-08-12 03:53 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 04:53 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 05:03 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 05:31 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 05:41 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 06:28 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 07:01 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 08:09 pm UTC (Expand)
Re: камон, оце вже наївно - [info]otar, 2009-08-13 12:23 am UTC (Expand)
Re: камон, оце вже наївно - [info]olesberezhny, 2009-08-13 06:43 pm UTC (Expand)
Re: камон, оце вже наївно - [info]otar, 2009-08-14 06:59 am UTC (Expand)
Re: камон, оце вже наївно - [info]olesberezhny, 2009-08-14 05:26 pm UTC (Expand)
Re: камон, оце вже наївно - [info]otar, 2009-08-14 07:56 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 01:40 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]hector_von_kyiv, 2009-08-12 01:45 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 03:51 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]povitrulya, 2009-08-12 01:43 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:40 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]ivansstef, 2009-08-12 07:06 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriy69, 2009-08-12 07:18 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]knur, 2009-08-12 01:26 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]trina_ka, 2009-08-12 01:28 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 03:54 pm UTC (Expand)

[info]vzahalinijak
2009-08-12 01:24 pm UTC (link)
мені кілька років тому знайома з Росії казала: та навіщо їм у Росії українські школи? вони їм не потрібні. навіщо треба, щоб дитина була не такою, як інші?

насправді щось потрібно одиницям. занадто мало кому.
багато хто саме і їхав туди, щоб подалі від української...

(Reply to this) (Thread)


[info]olexiy
2009-08-12 01:33 pm UTC (link)
Ну правильно, росіяни так завжди і роблять - вирішують за інших кому що треба. Україні не треба в НАТО, українцям в Росії - не треба школи, проте чомусь росіянам поза Росією дуже хочеться бути "не такими, як інші" - причому настільки хочеться, що вони вперто не вчать будь-яку місцеву мову - навіть англійську в США - і кричать про знищення російської мови "в судапраизводстве".

(Reply to this) (Parent)


[info]shuher_smit
2009-08-12 01:25 pm UTC (link)
так справа не в реальній ситуації, хто там як себе почуває і асимілює.
мова йде про державну підтримку.
в цьому контексті - табличка вдала

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]trina_ka
2009-08-12 01:28 pm UTC (link)
+1

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 01:28 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]shuher_smit, 2009-08-12 01:30 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:50 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]shuher_smit, 2009-08-13 08:45 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]olexiy, 2009-08-12 01:34 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:43 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olexiy, 2009-08-12 04:11 pm UTC (Expand)

[info]hector_von_kyiv
2009-08-12 01:26 pm UTC (link)
Власне, в цих нюансах "там" мало хто розбиратиметься, а цифри виглядають вражаюче :)

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]trina_ka
2009-08-12 01:28 pm UTC (link)
+1

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:28 pm UTC (Expand)

[info]irysia
2009-08-12 01:34 pm UTC (link)
Я кілька років тому дивилася якусь програму про життя українців, здається, на Кубані (чи де їх там багато). Їх запитували, чому вони не борються за право навчатися рідною мовою. Всі відповідали: а навіщо? Навчатися в університетах вони будуть тут, працювати також тут. Так навіщо дітям проблеми. А от навчити дітей української мови та культури - це їхній обов'язок, тобто батьків.

(Reply to this) (Thread)


[info]dimalozz
2009-08-12 01:37 pm UTC (link)
А в росіян, що на Україні, чомусь нема таких "заохочень" до українізації.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]irysia, 2009-08-12 01:43 pm UTC (Expand)

[info]dimalozz
2009-08-12 01:34 pm UTC (link)
Стопудово! Гамерикансшькі думаєш кращі в своїй більшості? Хоч там і більше українських культурних тусовок, але діти і, тим більше, внуки наших еміґрантів українською не володіють. Такі проблиски як Квітка Цісик — і то надто рідкісне явище.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]olesberezhny
2009-08-12 03:58 pm UTC (link)
узагальнення шкідливі.

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]tatomyr, 2009-08-12 04:33 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]laset, 2009-08-13 06:13 am UTC (Expand)

[info]iozhikov
2009-08-12 01:39 pm UTC (link)
Вистачило б першої колонки, яка спростовує тезу про витісненя і пригнічення, яке ніби проводить влада в Україні. Але з двома колонками ще краще візуально.

(Reply to this)

зачем же ребенку жизнь калечить
[info]behemotyk
2009-08-12 01:40 pm UTC (link)
З приводу останнього абзацу. Микола Рябчук в інтерв'ю розповідав схожу історію: "Пригадую й сам щирий подив моєї сусідки («хохлушки», за її власним визначенням) десь року 1986-го, коли вона раптом почула, що ми з дружиною розмовляємо не лише між собою, а й із дитиною по-українськи: «Зачем же вы ребенку жизнь калечите?!..» — вигукнула вона не так осудливо, як співчутливо."

(Reply to this) (Thread)(Expand)

Re: зачем же ребенку жизнь калечить
[info]andrij
2009-08-12 03:26 pm UTC (link)
ну це розповсюджена штука,
часто україномовні старші люди тут на сході
до дітей російською заговорюють.
доводиться навмисно наголошувати ))

причини прості: кремлівська пропаґанда про злиття мов + реальний досвід витіснення

(Reply to this) (Parent)

+1 - [info]pamerast, 2009-08-13 11:11 am UTC (Expand)

[info]pani_grunia
2009-08-12 01:45 pm UTC (link)
ти так віриш в силу громадянського спротиву?
тоді в Україні немає україномовної преси, бо вона нікому не потрібна.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]strongowski
2009-08-12 02:26 pm UTC (link)
+100

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:26 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]pani_grunia, 2009-08-12 02:36 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-12 02:47 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 03:56 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]m1n3r, 2009-08-12 04:34 pm UTC (Expand)

[info]steel_archer
2009-08-12 01:48 pm UTC (link)
Путін так колись і сказав, що не хочуть, типу, російські українці...
Ось на декілька мільйонів людей - ніхто не хоче, на думку Цахеса. Причому він свято в цьому впевнений.
:-)

А в маленькій Латвії значно менше українців, аніж в Росії. Там аж три українські школи.


(c) wlodek

(Reply to this)


[info]steel_archer
2009-08-12 01:49 pm UTC (link)
А взагалі, Отаре, річ не в цьому. А в тому, що в них своя пропаганда, а в нас - своя. От і все. Навіть якщо ніхто з російських українцев не прагне знати українську - що це міняє? Факт є фактом і його потрібно використовувати проти РФ.

(Reply to this) (Thread)


[info]otar
2009-08-12 02:37 pm UTC (link)
Дитяча це пропаганда.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]bndr_ndrj, 2009-08-12 02:58 pm UTC (Expand)

[info]vent_de_la_mer
2009-08-12 01:51 pm UTC (link)
От скажи - живучи у Днiпрi, чи заїжджаючи до Харкова з Запорiжжям, ти бачив iстотнi вiдмiнностi помiж мiськими "українцями" та "росiянами"? Чим росiйськомовний днiпропетровець Панченко вiдрiзняється вiд росiйськомовного днiпропетровця Іванова? Мовою? Культурою? Поведiнкою?

Може (трошки-трошки) полiтичними вподобаннями. Один - "бiльше за Україну", другий - "бiльше за Росiю". Але й навiть це не гарантовано, iнколи буває як раз навпаки.

Тому (iмхо!) фрази типа: « росіяни в Україні не асимільовані, відрізняються від українців і зливатися з ними не збираються » переводять нас з реального свiту у вiртуальний, де є вiртуальнi УКРАЇНЦІ (усi патрiотичнi) i вiртуальнi РОСІЯНИ (якi "не хочуть зливатися")

(Reply to this) (Thread)


[info]otar
2009-08-12 02:25 pm UTC (link)
Я говорю не про "етнічних" росіян, а про людей, які вважають себе росіянами, "русскімі людьмі", належать до російської культурної спільноти.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 03:41 pm UTC (Expand)
як повертається до села - [info]andrij, 2009-08-12 06:21 pm UTC (Expand)
належать до російської культурної спільноти - [info]m1n3r, 2009-08-12 04:39 pm UTC (Expand)
Re: належать до російської культурної спільноти - [info]otar, 2009-08-13 12:21 am UTC (Expand)
нормальна (природна) російська? ги-ги ) - [info]m1n3r, 2009-08-13 09:06 am UTC (Expand)
Re: нормальна (природна) російська? ги-ги ) - [info]otar, 2009-08-13 03:36 pm UTC (Expand)
Re: - [info]m1n3r, 2009-08-13 07:21 pm UTC (Expand)
Re: - [info]otar, 2009-08-14 07:31 am UTC (Expand)

[info]yanker
2009-08-12 02:45 pm UTC (link)
дійсно цікава дискусія

(Reply to this)


[info]comrade_molotov
2009-08-12 02:53 pm UTC (link)
куда гірше коли в україні українка по мабілі з мамою по укр говоре а з тобою навіть якшо ти зі львова і до неї по укр то вона по руски... бо то круто і шоп її не рахували з села

(Reply to this) (Thread)


[info]hvylya
2009-08-12 08:50 pm UTC (link)
ну не знаю...
В мене був культурний шок того літа. Я випадково на кілька днів потрапила до лікарні, тут у нас, у Харкові. Лікарня на Баварії, у старому харківському районі. Прийняли мене, сестричка зі мною російською, поставила крапельницю. Потім чую -- вона з мамою українською по мобілі розмовляє. Я до неї стала теж українською звертатися, а вона мені відповідати. Потім мені вже знайомі розповіли, що на Баварії мова вулиці саме українська. Там харків'яни корінні, ще родини дореволюційні. І вона цілком природньо сприйняла мої звертання. До речі, мова була непогана, не суржик.

(Reply to this) (Parent)


[info]yakov_a_jerkov
2009-08-12 02:54 pm UTC (link)
Ото ваші російські українці.

С критикой таблицы согласен, дурацкая таблица, на мой взгляд. А последняя фраза мне совсем не понравилась. Вы осуждаете что ли эту женщину, за то, что она с ребенком по-русски говорит?

(Reply to this) (Thread)


[info]otar
2009-08-12 02:56 pm UTC (link)
Я не засуджую нікого. Вказую на те, що українці в Росії настільки прагнуть асимілюватися, що навіть дітей своїх привчають до російської мови з немовлячого віку. Чи подобається це мені? В принципі, пофіг, хоча хотілося би бачити представників свого народу трохи іншими.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]yakov_a_jerkov, 2009-08-12 03:00 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]m1n3r, 2009-08-12 04:41 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]yakov_a_jerkov, 2009-08-12 05:44 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-13 12:34 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]yakov_a_jerkov, 2009-08-13 04:07 am UTC (Expand)

[info]comrade_molotov
2009-08-12 03:08 pm UTC (link)
а чому в америці така сама мама буде до дитини українською говорити?
бо америка щодо мови нікого не чмирить а росія всі захоплені країни заставляє говорити всіма засобами по рос..

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]sergey_adept
2009-08-12 03:27 pm UTC (link)
Дивлячись яка мама. І якраз вражаюча більшість українських мам у штатах прагне щоб дитина була громадянином своєї країни - Сполучених Штатів Америки. А українською якщо й говорить, то через погане знання англійської.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 03:45 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 04:35 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 05:42 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 06:38 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 07:07 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 07:25 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 08:43 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 03:47 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 04:27 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]faina_kaplan, 2009-08-12 05:53 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 06:34 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]faina_kaplan, 2009-08-12 06:58 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 07:06 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]faina_kaplan, 2009-08-12 07:12 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 07:21 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 08:29 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 08:41 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 08:47 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 08:58 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 09:21 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sergey_adept, 2009-08-12 09:31 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 09:57 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sbks, 2009-08-12 06:27 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 08:21 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sbks, 2009-08-12 08:39 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]olesberezhny, 2009-08-12 08:49 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]sbks, 2009-08-12 09:00 pm UTC (Expand)
The following ethnic interest groups as the most recognized in the United States: - [info]olesberezhny, 2009-08-12 09:39 pm UTC (Expand)
Тобто це все за вагою можна порівняти? - [info]sbks, 2009-08-12 09:59 pm UTC (Expand)
Re: Тобто це все за вагою можна порівняти? - [info]olesberezhny, 2009-08-12 10:17 pm UTC (Expand)
та ладно, зрозуміло - [info]sbks, 2009-08-12 10:34 pm UTC (Expand)

[info]igorsova
2009-08-12 03:44 pm UTC (link)
Таблиця чітко показує що Україна повинна озброїтись російською моделлю асиміляції неукраїнців.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]tatomyr
2009-08-12 04:37 pm UTC (link)
мисль!

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]sbks, 2009-08-12 06:41 pm UTC (Expand)

[info]ukr_salo
2009-08-12 03:48 pm UTC (link)
до цієї таблиці питаннь більше ніж відповідей яка вона дає
вона попросту калічна. в будь-якого русофіла з головою виникне безліч питань на які вона не відповість

(Reply to this)


[info]kotyhoroshko
2009-08-12 05:03 pm UTC (link)
тю, табличка ж не про "чому в росії не підтримують укрмову", а про те, що "дімачька, карлік, нєфіг жвандіти, все нормально з російською мовою в україні"

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]a_rtishcheff
2009-08-12 05:10 pm UTC (link)
от іменно!)))

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]vent_de_la_mer, 2009-08-12 07:07 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-13 12:31 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kotyhoroshko, 2009-08-13 07:29 am UTC (Expand)

[info]bilodid
2009-08-12 05:17 pm UTC (link)
Ну ти даєш.

http://www.ugraina.org/ugraina/vlozka_bulgaria/articles/1646.html
http://www.kreml.org/opinions/163555553
http://for-ua.com/ukraine/2007/12/15/134621.html
http://ukrrevue.ucoz.ua/news/2009-04-11-277
http://sverdlovsk.su/?p=889

Хочеш сказати, всіх цих людей і їх проблем не існує?

(Reply to this) (Thread)


[info]otar
2009-08-13 12:30 am UTC (link)
Існують. Вони чудово вписуються у статистичну похибку. А 2 мільйони я тут не бачу.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]habitudo, 2009-08-13 09:59 am UTC (Expand)

[info]volodymyr_ant
2009-08-12 05:25 pm UTC (link)
непогоджуюсяз думкою автора про повну асиміляцію українців в Росії, яку він виводить з окремого факту. Українська діаспора в інших країнах хіба чимсь відрізняється в своїх потребах й уподобаннях від укр. діаспори в Росії? Невже так радикально? Чи їх туди відбирали за якимсь певним принципом? Тому раджу погортати сторінки сайту „Кобза - українці в Росії" (http://www.kobza.com.ua/), де є достатньо інфи саме про насущні потреби української діаспори в Росії, хоча б в освітянській чи культурній царині (варто б хоча згадати недавні перипетії з українською бібліотекою в Москві), але влада ігнорує ці потреби, прохання, звернення.

Або ж варто згадати, що відповів Медвєдєв українському братству з Мурманська на запитання про українські школи, телебачення тощо в своєму чаті в 2007 році.

Не зайве б згадати і долю україномовної газети в Кубані, яка утримувалася лише на ентузіазмі її головного редактора - про держ. підтримку з Москви він і не мріяв, скоріше, вважав абсурдною думку про звертання на предмет фінансової допомоги до кремлівських владців. Тому й звертався по допомогу до Києва. Але київські чинуші постійно ігнорували його прохання.

Можна ще погортати „Жовтий клин" - сайт про історію та культуру українців Низового Надволжя
http://ukrvolga.seun.ru/index_ua.html

Або ж згадати долю сайту „Українці Росії" (http://www.ukrajnci.ru), якого за акцію надай дитячу книжку кубанським українцям його прикрили фсбешники, замість нього працює http://www.ukrajnci.org. Та шось із сайтом „Жовтий клин" теж не все зрозуміло - відев, і цей прикрили.

А ще є „Зеленый Клин, культура украинцев Дальнего Востока" (http://zeleniyklin.com.ua). (напівпустий фейк-сайт). Чи й http://www.siryj-klyn.narod.ru - „Сірий Клин - українська громада м. Омська" - сайт об'єднання українців в м. Омську.

Тому я не відважився б так категорично стверджувати про бажання всіх українців в Росії до асиміляції - якась частка, звичайно ж, є (але вона не перевищує число тих, хто бажав би шанувати й плекати українську традицію, так само, як і інші народи в діаспорі, в тому числі і наші земляки чи й їх нащадки, розсіяні по всій Землі).

(Reply to this) (Thread)


[info]otar
2009-08-13 12:29 am UTC (link)
Так чого ж вони не шанують і не плекають?

Бо держава грошей на це не виділяє? Смішно.

Якби тобі держава на українську мову грошей не виділяла, ти би її забув?))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]habitudo, 2009-08-13 09:47 am UTC (Expand)

[info]faina_kaplan
2009-08-12 05:33 pm UTC (link)
Правильно. Українці, шо виїхали в Моцкву - рускєє рускіх. Знаємо ми таких блять українців.
Кому українські школи?
[...]тем низким малороссиянам, которые выдираются из дегтярей, торгашей, наполняют, как саранча, палаты и присутственные места, дерут последнюю копейку с своих же земляков, наводняют Петербург ябедниками, наживают наконец капитал и торжественно прибавляют к фамилии своей, оканчивающейся на о, слог въ. Нет, они не были похожи на эти презренные и жалкие творения, так же как и все малороссийские старинные и коренные фамилии[...]

"Старосветские помещики"

(Reply to this)


[info]sbks
2009-08-12 05:55 pm UTC (link)
Це не так, принаймні - не зовсім так.
Мене возив шофер на мінівені в Уфі, каже, я забороняю тут курити. Одного разу ми повечеряли і щось там тихо заспівали по дорозі до готелю. Він заплакав, каже куріть, хоч усі разом, передайте колись мені записи пісень, може якісь відео.
Вони там клуб організували на квартирі, збираються, моляться, співають, готують страви. Жодної книжки, записів аудіо нема, згадують молоде, накидуються на тих, кому пощастило поїхати до родичів.
Я йому наступного разу привіз десь 5 кіло аудіо та відео, з десяток книжок (дитячих, як я помятаю), він був готовий мені ноги цілувати, возив ще потім років із 5 безоплатно з аеропорту, приймав та передавав передачі.
Виглядав пригніченим, зараз вже покійний, хай йому там буде легше.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]faina_kaplan
2009-08-12 07:05 pm UTC (link)
О, взнаю наших людей. Вони де хочеш можуть буть нещасними. Хоч в Америчкі, хоч в Росії, хоч в Монако.
Но додому ні за які ковріжки не поїдуть. В мене знакома женщіна вже 12 год туже за батьківщиною. Спитать, шо їй міша поїхать хоч би в гості? Не дайот отвєта. Це горе — частина її забери в неї горе, і в голові буде сама пустота.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]sbks, 2009-08-12 07:20 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]otar, 2009-08-13 12:27 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]sbks, 2009-08-13 05:43 am UTC (Expand)
P.S.
[info]vent_de_la_mer
2009-08-12 06:06 pm UTC (link)
І попри все - така таблиця потрiбна...
http://vent-de-la-mer.livejournal.com/305064.html

(Reply to this) (Thread)

Re: P.S.
[info]otar
2009-08-13 12:26 am UTC (link)
Та хай буде. Але вона не є серйозним аргументом.

(Reply to this) (Parent)


[info]e14
2009-08-12 07:26 pm UTC (link)
хохли такі хохли
їм ващє ніхуя не нада

(Reply to this)


(175 comments) - (Post a new comment)

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…